środa, 15 czerwca 2016

www.1944.waw.pl - Marcin Ciszewski

www.1944.waw.pl
Marcin Ciszewski


Wydawnictwo: Ender
Data wydania: 2011 rok
Liczba stron: 335
Rodzaj: historia, science fiction

Dla mnie było to pierwsze spotkanie z grupą żołnierzy którzy niekoniecznie pasują do otoczenia. I nie chodzi tu o charakter, ale o to z jakich czasów pochodzą. Autor przedstawia nam historię, w której grupa żołnierzy z naszych czasów trafia z całym uzbrojeniem do roku 1944 w sam środek początku powstania warszawskiego. Dostajemy bardzo ciekawą powieść, którą na pewno warto przeczytać i choć trochę pomyśleć jakby to było.



Sam muszę się przyznać do błędu, gdyż tak po prawdzie powinienem zacząć czytanie od pierwszego tomu czyli www.1939.com.pl i radzę to innym czytelnikom. Co prawda idzie się domyśleć o co w książce chodzi, ale żeby mieć lepszy ogląd całej sytuacji i przede wszystkim wiedzieć jak to się stało, że żołnierze z naszych czasów trafili do czasów II wojny światowej, warto zacząć od wcześniej wspomnianej książki. 

Przechodząc już do www.1944.waw.pl to przyznaję, że na początku byłem sceptycznie nastawiony, jednak w miarę czytania książka wciągnęła mnie bez reszty i bardzo szybko ją "pochłonąłem". Akcja, która rozpoczyna się już od samego początku na pewno zasługuje na duży plus. Co mi także bardzo się spodobało to bark rozbudowanych opisów na kilka stron, szczególnie że niektóre sprawy wojskowe nie są szeroko rozumiane dla ogółu.

Jak najbardziej polecam przeczytanie książki, jednak tak jak wspomniałem na początku warto zacząć od pierwszego tomu. Książka dla wielbicieli II wojny światowej, ale także fantastyki. 

Autor recenzji: Adrian


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz